Veelgestelde vragen

Vragen en antwoorden

Klantenservice
Staat uw vraag er nog niet bij?
Indien uw vraag nog niet in deze faq is opgenomen mail uw vraag dan naar info@vlaggenclub.nl dan krijgt u zeker antwoord op uw vraag.
Ik heb een bestelling gedaan maar ik heb geen bevestiging ontvangen
Direct na afronding van uw betaling verzenden wij en een bevestigingsmail en de factuur. Indien u deze niet ontvangt is meestal het volgende aan de hand op volgorde van meest voorkomende bovenaan. - U heeft een kleine typefout gemaakt in uw mailadres...
Wij zijn een school / bedrijf / instelling mogen wj op factuur achteraf betalen?
Jazeker dat mag in principe. Vul goed al uw gegevens in. En kies voor achteraf betalen op factuur (uitsluitend voor bedrijven). Na ontvangst van uw bestelling zal onze administratie een controle doen. Bij goedkeuring zetten wij de bestelling door en ...
View all
Betalen
Verzenden jullie ook naar het Buitenland?
Jazeker wij verzenden naar alle landen ter wereld met uitzondering van het Verenigd Koninkrijk. Dat laatste in verband met de Brexit en de uitgebreide exportregels. De verzendkosten zijn per land ingesteld. Deze kunnen pas verschijnen zodra uw verzendgegevens...
View all